Abside Iglesia Moriello de Sampietro

Abside Iglesia Moriello de Sampietro
Abside Iglesia Morillo de Sampietro

lunes, 12 de noviembre de 2018

QUEREBA SER POETA

Un dia de a Sanmigalada, pleno beranillo de S. Martín, A Torrozilla,  en o conzello de L´Ainsa,
Comarca de Sobrarbe, Uesca, Aragón, Estaú Español.

 M´en boi a replegar l´auto y os güellos se m´en salen de o tozuelo. Ta o laú de arriba, os Treserols, Patrimonio de a umanidá, Nabaín, a Peña Montañesa... y tal otro... una femera con trazas de contenedórs ta replegar basura, que s´en sale por toz os laús .

Ixe ye o panorama. Seguntes chires a capeza ta un laú u ta latro.

Uno que bebiba en Sobrarbe, dizió fa cuasi cinquenta añadas,
que astí u a locura u a poesía, y proú que ye berdá.


Dimpués de bier ixo, emplasto un caixón de tarros de  plastico y atro de tarros de cristal, en o maletero de a mía furgoneta, y baixo ta L´Ainsa, -uno de los pueblos más bonitos de España- me trobo os contenedórs plenos, ta pasar ta uno, tiengo qu´ empuchar l´atro... con augua dencima...  m´en boi. Ta  rematar a la fin, con a furgoneta enfrascada, una pudor atrás que no podeba aguantar, tarros esclafaús y ... proú.

Folletos a capazos nos regalan os güellos y as orellas con as bondáz de una tierra sin parellana en o mundo, cursos ta como reciclar, escritórs, filmadórs, poetas, preocupazión por a despoblazión, toz os diyas salen agudos que han puesto a Sobrarbe en o mapa "mundi".
Pero por muita "poesía" u paisache, u maxia u misterio que nos fayan bier... bi-ha desiria y femeros que fan mal, muito mal. Que amargan a bida, y por lo menos a yo, no me deixan ser poeta, que ye o que he quiesto ser en a bida: cuento que loca ya en soi prou.
Poeta en aragonés, poeta, poeta, en aragonés siempre en aragonés...siempre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario