Os politicos no se si son capinos u ye que han decidiú redise de toz nusatros. A siñora consellera de a "cultura" de Aragón no l´han marchinaú por charrar basto, u l´han espachaú porque o que charraba paizeba catalán. Os nuestros politicos no han siu marchinaús por cosa, son de güena casa, y o suyo problema paez que ye tener o culo preto en o sillón y empochacar y apercazar todo o que se pueda. Nusatros, semos chens sin atro intrés que saper echar un papelé cada cuatro años en una arqueta. Con ixe papel les damos o poder no solo ta fer o que les cuaca, tamién por o que se bei, ta redise-nos, moflase-nos deixando beyer ampliamén l´inoranzia.
¿No baleba con fer leis que no se cumplen? ¿No baleba con que no abese boluntá de apañar os problemas, deixar morir de inanizión una fabla - una cultura- de zientos d´ añadas?
O nombre ye o que fa bistero o disprezio mas gran, a incomprensión de plano, ta una fabla que con dificultaz pero eba perbibiu a muitas imposizións, no podrá fe-lo a istos "gobiernos autonomicos".
A perbibenzia de una fabla ye emplegala: charrar y escribir, comunicase, y yo quiero felo en aragonés, siempre n´aragonés, n´ aragonés siempre, CHARRAME N´ARAGONES.
No hay comentarios:
Publicar un comentario