Ixos tiempos son istoria, semos fartos de noticias, de saper de todo con tocar con o dedo en un cristalé. Fundius en a locura de a comunicación ye bistero que dengún aguarda cartas de amor, notizias de un familiar en l´hospital, u de o nacimiento de un ninón. Toz sapemos todo en l´inte que pasa, con luz y taquigrafos.
Encara semos y bebimos en Uesca, una provincia en a que cuasi doscientos correus y correuas rurals, fan plegar a correspondencia ta a puerta casa, de una montonera de lugárs chicorróns qu´ emos por astí. Ixos treballadórs y treballaderas redolan toz os diyas más de bente mil Kilometros, puyan ta altos con nieú, con chelo, con cantals y tronadas, como si les ise a bida en ixo, porque ye o suyo treballo.
No caigamos en a fateza de que "agora no se escribe" u de que " fa quince años que no he escrito cartas"
emos de apercibi-nos que ye un serbicio, no solo ta cartas. En os tiempos de as compras por Internet, as unicas trazas de replegar cosas de tol mundo. Que prexinemos toz, o que podeba costar un paquete de China, un certificau con acuse de recibo, etc. si no esenos serbicios postals.
Os correus y as correuas conocen a tierra y a chen como nadie, fan un treballo de comunicación, y que no se puede comparar con o de una ziudá. En os lugárs, cosa se puede comparar con as ziudáz, siempre salimos perdiendo.
"agora no se escribe" no l'ha fecho porque no ha quiesto.
ResponderEliminar