Abside Iglesia Moriello de Sampietro
miércoles, 28 de febrero de 2018
NIEBA.
Cuando aquí nieba, ¡que fará en Yeba! y si en Yeba en y a un palmo, qué será en Fanlo...
yera un dicho mui conoxiú, que uey ye en plena autualidá. A nieú ha beniú d´abaixo, y en o cruze de L´Ainsa fa prous años que no s´en eba bisto un palmo...
En as bals cuento se fan resiquetas porque ye una nebadeta que les cai seis u siete bezes cada ibierno.
Pero en o cruze de L´Ainsa... ye atro cantar, y no dezimos cosa de Balbastro u de Uesca...
Ye que nos imos aconortaú que no caiga cosa. A dar bueltas con l´auto, con os camións, por as bals, por os lugárs, camins y tozals, sin que en caiga una brenca... y dimpués... cuan fa o que eba de fer tol ibierno... todo son problemas. A Naturaleza diz u busatros u yo... se chira asina, y alomillor nos fa prexinar, que o que ha feito lo pue tornar a fer.
Millor no salir de casa, preparar o puchero de garbanzos, os pies en o fogaril... y a leyer... a escribir como yo... u a bier-la cayer.
O que mas goyo me fa ye ixe silenzio que se fa antis de nebar. No buela ni piula un paixarico, sube una miqueta a temperatura si fa muito frio y ascape ranca a nebar. Uey como yera de nueis me l´he perdiu.
Ye una murga si tiens que salir con l´auto pero una preziosidá ta caminar por o monte pleno de fantasmas quietos, de rastros de animals, u de cosas que reluzen. Os que bebimos en medio de o monte, lo podemos biyer muitas bezes, pero agora mas zerca, en poner o pie n´ a puerta casa.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario