Abside Iglesia Moriello de Sampietro

Abside Iglesia Moriello de Sampietro
Abside Iglesia Morillo de Sampietro

martes, 11 de enero de 2011

Perbibir dimpués de Nabidá.


A cualsiquiera le pue paizer que torna de una tronada; a Nabidá, Cabo d´año y os Reis, fan a más gran conzentrazión de runións, farteras y birollas.
Tamién ye berdá que en estos lugárs, encara se pasa de o gasto, bi-ha muitas cosas de casa, y nos achuntamos con os familliars, bezinos y amigos como dinantes, como siempre. A yo me paez, o que fa diyas me ha paiziu; que en as ziudáz, en a televisión y por astí, esnabiesa a bida y en estos lugárs, se ba chino-chano. Como si mientras yo bibo, grabasen una pelicula astí difuera.
Siempre ixa esquizofrenia, o contraste de dos mundos.
Tiengo un amigo que diz que ande son os bancos, no bi-ha bida tradizional, ni paz, ni tranquilidá. Y si que ye berdá, y agora mas que nunca. Semos en o capitalismo y os dineros mandan. Pero en a Torrozilla encara te trobas a un bezino que quiere que l´aduyes a puyar a tronca de Nabidá ta o fogaril, una yaya que conoze as lillas, y nos achuntamos toz os bezinos a beyer entrar l´año con una foguera. Tot ixo no ha mica de "glamour" ni "coloca", pero ye de sano...
Y agora os santos barbudos: San Beturián, San Antón, San Bizién, San Blas... no ye repasar o santo oral, son as fogueras. As borinas u birollas de l´ibierno, as trazas de zorrupiar, de ablandar os chelos y espantar as penas.
Antizipo de os carnabals que por cierto, iste año son prou tarde.


No hay comentarios:

Publicar un comentario