Abside Iglesia Moriello de Sampietro

Abside Iglesia Moriello de Sampietro
Abside Iglesia Morillo de Sampietro

martes, 9 de abril de 2013

OBRAS CARRETERA ARCUSA -AINSA

¡Ya yera ora!  As obras de a carretera que pasa por o nuestro lugar, paez que s´arriman, anque por esta bez se quedan antes, en o puente d´Ena. Ye un terreno encara mal comunicaú, antiparti de ser o Biello y Alto Sobrarbe. Y de ser a entrada mas emplegada por o turismo ta ir ta o Parque Natural de a Sierra de Guara.
Os lugárs de Guaso, A Torrozilla, Os Rials, Castellazo u Arcusa, en a carretera. Paules de Sasa, Sasa de Surta, As Bellostas, más t´arriba...
Cuasi toz os dueños- de as tierras- han deixaú permiso ta pasar. Con ixo  no s´atrasan as obras más, pero paez que una empresa  no ha feito o que s´eba de fer, con os arbols que son encara de os dueños, pos han daú permiso ta pasar, no ta sacar leña ni pinos ta papel. Con ixo y con todo, as obras se fan, y paez que imos a tener por fin, carretera.
No en ista,  pero en atra begada... alomillor se remata, y podemos ir y benir ta casa como si isemos ta l   L ´Ainsa  ta Boltaña u ta cualsiquiera atro puesto. Aspero que no s´en bayan tamién os esparberos, as boletas ni sisquiera a rabosa. Y que no deixen, como puedo biyer dende a cozina, de parar autos en a "patialla" ta quedase una "postal" de Torrozilla.


4 comentarios:

  1. El único pueblo por el que cruza la dichosa carretera es Guaso. Los vecinos del pueblo que vieron como el trazado enterraba la casa de un vecino, el camin real, cabañera, ruta cicloturista, senda PR, fuenmayor, terrazas con olivos centenarios, etc..., se opusieron, en la junta de vecinos. Conclusión: Nadie está en contra del progreso, pero si no se mejora el antiguo trazado, la carretera que pase por fuera del pueblo.

    ResponderEliminar
  2. En la junta de vecinos de Guaso quedó muy claro. Se trata del ensanche y de la mejora de la que ya existe. No de tramos nuevos. El pueblo está dispuesto a luchar por conservar el modesto patrimonio comunal.

    ResponderEliminar
  3. En las tierras de montaña hay pocas zonas de cultivo. Esas terrrazas en las laderas, se construyeron con piedra a lomo de bueyes. Esos caminos empedrados de canto de rio....Todo ello suele ser medieval. Por favor, respetemos el patrimonio de los pueblos. Seguro que hay otra alternativa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si, a mí me parece bien que pase por fuera del pueblo, y que no cause ningún impacto. Pero por favor, hipócritas no ¿eh?que hace muchos años que peleo con cerrazones de todo tipo. Conozco bien las piedras, y se como se han hecho los caminos, más que nada por que he tenido que ir andando a la escuela.

      Eliminar