Abside Iglesia Moriello de Sampietro

Abside Iglesia Moriello de Sampietro
Abside Iglesia Morillo de Sampietro

miércoles, 8 de junio de 2016

APAÑO CARRETERA AINSA-ARCUSA ¡YA YE ORA !

  O domingo, dia 5, torné a salir de casa ta pedir que nos apañen a carretera, no, que apañen a carretera, que no ye nuestra, anque pase por as nuestras propiedáz, ye de toz, una nezesidá ta nusatros, ta poder ir ta casa, ta o medico, t´a  escuela... en fin, que ye familiar como o rollano de casa, pero no ye nuestra, ye publica, de o Concello de L´Ainsa. O nuestro dreito ye poder pasar, y a suya obligazión que se pueda pasar.
 O mío fillo me diz qu´imos espachaú media bida pidiendo pistas, apaños de carreteras, augua, luz, telefono, medicos ... tamién diz, que el no piensa fe-lo asina . Que si apañan as cosas, de buena traza, como en atros puestos, pos que treballará aquí y si no se mirará treballo en atro puesto, y prou. Y atra cosa, que le paez  que no bi-ha dreito ni razóns que asistan a perdida de tiempo en espechicar con cosas tan alazetals. Yo le dizié que ye porque semos probes,  y me rispondió que ye porque semos pocos. De tanto senti-lo dan arcadas, pero ye berdá.
 Si, si, toz queremos que as cosas se fayan bien y no se estricalle cosa. Pero, dimpués de toz os bituperios que imos pasaú y pasamos, ta poder mantener os lugárs, que no nos biengan con capazos de "cinismo".
Porque no trobo atra traza de clamar, os escamallos y l´intrés por parar os treballos en  dos bueltas de carretera, de os que s´han feito casas ande que nunca n´eba abiú, espachan a mierda sin depuradoras, fan manecer placas solárs en os caixigárs,  punchan a traída de l´augua en cualquier puesto, u plantan un montón de zolles  a ran de o río y de a carretera. Si, si, bi-ha muitas cosas que puen ser legals, pero no lo paezen, y no se rechiran, porque as chens de ixos lugárs prexinamos que ye millor tener bezinos que no tene-los. Pero alomillor biyendo as cosas que se beyen, y mascando as cosas que nos fan mascar, nos tornamos "legalistas", aprendemos de leis y de chuezes, emos tiempo ta "controlar" os concellos, y a l´aministrazión
y manezemos , a la fin, amos de a nuestra tierra y de os nuestros quefers.






No hay comentarios:

Publicar un comentario